Wednesday, August 8, 2012

»what's wrong, dude? –'you yellow...?!«

Our ol' coffee table is wonderfully large and fits our needs perfectly, but was also dark-ish, and adding to the excess amount of wood-colored living room pieces (too many shades of brown).

So, with a swift decision (followed by a less swift execution) it got a make-over :-)
Before. 1st layer of base coat on sides and legs
Found the great rubber band-tip is on Pinterest! Worked like a charm :-)

»That's whatta thought! A yelly-belly...« 
...

9 comments:

  1. Sikken en forvandling! Gul lyser altid så dejligt op og gør en så glad på en regnvåd sommerdag/vinterdag. :-)
    Og du har også lavet nogle små ændringer på bloggens udseende, ser jeg. Det er enkelt, men det er smukt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bordet gør helt glad hver gang jeg ser på det - og har givet så meget lys :-)
      Tak:-)

      Delete
  2. Ny header - den er fin - men jeg kunne altså også rigtig godt li' den gamle ; ) Lige her i begyndelsen vil jeg nok lige savne den lidt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :-) Tror headeren er wip - jeg har haft mange forskellige - lidt ligesom at flytte rundt i stuen; nogle gange trænger jeg til at se noget andet :-)

      Delete
  3. Wow, sikke en make-over. Lækker farve.

    ReplyDelete
  4. gorgeous! it looks like you brought the sun into your living room!

    ReplyDelete
  5. Thanks, Aimee - it really lit up the room :-)

    ReplyDelete
  6. Haha..nice title. Wow that color is so cool!!

    ReplyDelete