Sunday, December 16, 2012

Advent Calendar Giveaway - Gift #16

Happiest December 16th
Every day until Christmas I'll have a draw for a little something that I made — just for you :-)
...
Today I made a pair of earrings. I call them DOTS. The dots are leather and the rings sterling silver.
For a chance to win, leave a comment to this post. For two chances of winning, leave a comment and make a link to this post on your blog. Thanks for playing, and meeerrry Chrisssttmaaas!
:-) 
UPDATE :: contest of today closed. With help from Random.org, the winner is: Camilla! Congratulations :-) 

7 comments:

  1. Skøn kombination :-) kan næsten ikke tillade mig at vinde igen, men de er altså så fine! God 3. Søndag :-)

    ReplyDelete
  2. I love the combination of leather and silver!
    Thank you!

    ReplyDelete
  3. du laver altså så søde ting, at jeg må prøve lykken igen :)

    ReplyDelete
  4. Jeg er jo bare for heldig :), så jeg prøver også i dag igen. Hvor er jeg glad for, at jeg har huller i ørerne.

    ReplyDelete
  5. Gud, hvor er de altså bare smukke. Jeg er vild med dine "dots", og kombinationen mellem læder og sølv, er også alt for fint.
    Glædelig 3. søndag i advent, til dig og dine kære.

    Mvh. Camilla Kruse // c-kruse@ofir.dk

    ReplyDelete
  6. Her er jeg også med. Så fine, Christine
    Håber I nyder juletiden. Knus Helle S.

    ReplyDelete